Huoh, kirjoitin pitkän jutun, mutta se hävis. :(

No, aloitetaan alusta. Tänään olen äikän tunnilla joutunut valkkaamaan runoja kevätjuhlaan. Olen aina inhonnut runoja ja en osaa miettiä, mikä niistä on hyvä! Päättelin siis hyvät runot siitä, kuinka hyvin se oli käännetty pohjanmaaksi.

Huomasin tänään lentotietoni Englantiin. Lennetään Heathrow'n lentoasemalle
, onneksi ei vitosterminaaliin. Pitää ainakin yhteen suuntaan saada yöpaikka. Varmaan rakkaille sukulaisille. Odotan kyllä Englannin reissua. Varmaan tulee ihan paras reissu.

Olen tykästynyt Jarkko Martikaisen Mierolainen-levyyn, jonka sain viikko sitten. Varsinkin Joulu on juhlista pahin -kappaleeseen.

Olin viime viikonloppuna kämpällä (ja menen sinne tulevana viikonloppuna). Huomasin, että seiskat on ihan fiksuja. Muistan, kun eräs nykyinen seiska oli laumassa melkein ärsyttävin tyyppi, niin hän on nykyään ihan siedettävä.

Toukokuu on jännä kuu. Perjantaina seinäkiipeilemään (JEE!) ja keilaamaan sekä mettään. Sitten juhlitaan mun synttäreitä ja olen syntymäpäivänäni metsässä pt-kisoissa. On siinäkin synttärienviettotapa. Kuun puolivälissä on kaverin synttärit. Tänään juonittiin hänelle synttäriyllätystä. Hehheh. Kuun loppupuolella mennään SM-kisojen testikisoihin. Pelottavaa. Sitten onkin jo viimeinen viikko per(u)skoulua, retki Tampereelle sekä perskoulun päätösjuhla. \o/ (Ja sitten on enää kolme viikkoa Englannin reissuun!)

Eilen varmistui, että meille tulee suomenpystykorvapoikakoira. Saadaan se kesäkuun alussa. Nimenpohtiminen voi siis alkaa tästä.