Tänään alkoi loma hiihtoloma, tai no mun kohdalla tämä on talvilomaa. En mä hiihdä kuin pakon edes, jos en silloinkaan. Huomenna meen Suvin ja Niilon kanssa keilaamaan. Mitähän siitäkin tulee? Varmaan miljoona epäonnistunutta heittoa vai mitä ne onkaan. Mitä muuta aion tehdä hiihtolomal... eiku siis talvilomalla? Tiistaina tai keskiviikkona (en muista kumpanako) menen äidin ja isän kanssa Galaxylle ja käväistään Tallinnassa. Perjantaina menen lpk:n vuosikokoukseen ja musta tehdän yhdistyksen sihteeri, hurjaa. Isi haluaa kai joku päivä käydä Alavudella katselemassa Yamahan skopoja. Pitkin lomaa ja maaliskuuta voisi mietiskellä lukion valintakorttia ja valintoja. Muuta ohjelmaa ei vissiin ole lomalle. Se on ehkä ihan hyväkin homma.

Olin äsken tosi aktiivinen nuori ja päivitin kotisivujani. Eilen tein blogin, jonne laitoin Postcrossingista saamani kortit ja sen teon yhteydessä päätin, että kotisivujani pitää päivitellä.

Keskiviikkona köksän tunnilla mentiin Hennan kanssa opolle. Oikeestaan mä olin puhunut ja varannut opolle ajan, mutta Henna suostui helposti matkaan ja ajattelin, että opolla käynnistä on Hennalle enemmän hyötyä kuin mulle. Ja luulen, että siitä oli ainakin himppasen. Opo siis puhui Hennan asioita 40 minsaa ja mun asioista viimeiset viis minsaa.

Tiistaina oli koulussa liikuntapäivä ja olin Hennan kanssa laskettelemassa. Ärsytti, kun Simpsiöllä oli melkein kymmenen linkallista ihmisiä, yksi rinne ja kaksi hissiä. Ei laskettelusta oikein tullut mitään. Rahanahneet.

Tänään oli äikän tunnilla jonkun opiskelijan opinnäytetyöhön liittyen kyseltiin murresanoja. Rasat, sosimet ja killerön mä tietysti tiesin. Krannia ja prunnia kans kyseltiin ja tiesin niiden olevat tuttuja sanoja, kun äiti ja isä puhuu murresta, mutta en saanut päähän, mitä ne. Tarkistin nyt, että kranni on naapuri ja prunni on kaivo. Veikkasin krannia taloksi ja prunnia ojaksi. Melkein tiesin.

Josko tämä ei jäisi tämän kuun ainoaksi merkinnäksi. Toivotaan parasta. Nyt meen repeilemään demi.fi:lle.