Raukka taas keksi, että voisi aloittaa kirjoittamaan blogia. Monet epäitoivoiset yritykset ovat kerta toisensa jälkeen lopahtaneet, kun ei ole jaksanut kirjoitella. Yritetään, jos tällä kerralla yritys jatkuisi kauemminkin.

Kävin tänään kirjastossa yhden maissa. Ajeltiin autolla Lapualle ja Seinäjoen Cittarin kautta kotiin. Lueskelin matkalla melkein 150 sivua uusinta Tuija Lehtistä, Rebekka tarttuu toimeen. Tämä uusi kirja tuntuu luettavammalta kuin sarjan edellinen kirja.

Kesätyöt ovat tältä kesältä mun kohdalta ohi. Viikon päästä kulutan taas koulun penkkiä, onneksi alkaa se viimeinen pakollinen vuosi! Tänään sain tiedon, että olen 7D:n tukari. Sillä luokalla on sitten tämän kylän kolme tyttöä ja muutama partiolainen. Mulle kävi niin kuin pelkäsinkin. En olisi halunnut saada tuota luokkaa, kummiluokakseni, mutta ei voi mitään. Pitää yrittää selvitä hengissä, ehkä mä selviän.

Nyt voisin lopetella ja katsoa, mitä innostuisin tekemään sivujen eteen. Pelottavaa, ikinä tiedä, mitä mä keksin.