Tällä viikolla taas on kulunuy rahaa. Eka ostin 73 eurolla käytettyjä kirjoja, joissa säästin noin 120 euroa ja torstaina ostin myös 70 eurolla kielten kirjoja. Tällä hetkellä koulussa tylsin aine on ruotsi ja terveystieto tulee hyvänä kakkosena. Uskonnon tunnit on jopa ihan kivoja. Ehkä siksi, että tarttee kirjoittaa vaan jotain muistiinpanoja ja kuunnella ja keskustella. Matikka sujuu ja liikan tunnilla on ihan jeessiä.

Oltiin liikan tunnilta torstaina Seinäjoella. Eka keilaamassa ja sitten spinningia ja kuntopotkunyrkkeilyä. Keilaamassa olin viidettä kertaa elämässäni ja kaikki kerrat on ollu tänä vuonna :o Spinning oli kivaa, ei varmasti jäänyt elämäni viimeiseksi kerraksi. Kuntopotkunyrkkeily oli tyhmää. Ekaksi mä en oikein tykkää semmosesta ja toiseksi, kun olin Hennulin pari, niin me vaan naureskeltiin...

Viime viikonloppu oli sukulaisia täynnä. Talossa yöpyi seitsemän sukulaista ja meidän perhe. Lauantaina vielä pikkuserkku tuli tyttönsä kanssa tänne. Mä en edes saanut hermoromahdusta sukulaisista ja 11-vuotias serkun tyttö oli jopa siedettävä :o Sukukokous oli ihan jees tapahtuma. Selvis, että Rubik tulee sukuun. :o Tilasin sit niiden levyjä kaksi, kun mulla ei oo ollu kuin maispeissin näytekappaleita ja kun isä suostui maksumieheksi. :P Oon tän viikon kuunnellu niitä ja Eleanoora Rosenholmia. Kivoja levyjä ovat.

Ensi viikonlopuksi oon luvannu lähteä lpk:n VJ-kurssille kouluttamaan. Joku ensiapujuttu ja iltaohjelma sinne pitäisi suunnitella. Koeviikkoon ei oo enää kuin kaksi viikkoa. Ja nyt kai pitäisi opetella jotain *sensuroitu* urheilulajeja ruotsiksi. :| Huomenna ehkä jaksan.