MTTEV-listasta on jo melkein toteutunut kolmos- ja neloskohdat. (3. Käydä EA- tai ET-kurssin ykkösosa. 4. Lenkkeillä ja kuntoilla muutenkin). Oon ilmoittautunut EA I:lle ja se on kuukauden päästä. Odotan jopa sitä. Ja oon lenkkeillyt ja kuntoillut ihan sikana, ihmettelen sitä.

Tänäänkin oon kuntoillut! Olin keilaamassa ja se meni... vähän niin ja näin... Mutta ruoka ja seura oli parasta ikinä! Se on pääasia.
Suvi ja Niilo repeili ainakin munamiesjutuille.

Tänään lounaspöydässä oli mielenkiintoiset jutut. Isä ja äiti selitti jotain, että olivat Sokkarilla nähneet syksyisen TET-paikan keittäjän ja soli kehunut mua. Päiväkodin lapset oli silloin melkein juosseet mun perässä, kun mulla oli uskallusta jutella ja leikkiä niiden kanssa. Nyt tammikuussa siellä oli ollut joku sellainen, joka ei ollut uskaltanut paljon mitään puhua niille tai tehdä mitään niiden kanssa ja se tettiläinen oli ollut siellä vain "ilmaa". Keittäjä oli kysellyt vanhuksilta, että aionko minä alalle ja mitäs peruskoulun jälkeen. Äidille oli kuulemma myös kevään postikukkauppasta nainen kehunut mua tettiläisenä. Mua ei ollut montaa kertaa tarvinnut käskeä, kun tein tarvittavat hommat. Tollaset kehut aina lämmittää.

Äsken repeilin vanhoille, erityisesti elokuun merkinnöille.