Mä oon osittain ylpeä itsestäni nyt ja osittain en, osittain iloinen ja osittain surullinen.

Epäylpeä olen itsessäni siitä, että olen onnistunut jälleen hukkaamaan taitomerkit jonnekkin, sama tapahtui viimekin syksynä. Sen muistan, että alkajaishyppelöissä lähes kuukausi sitten ne olivat mukanani, mutta missä ne nyt ovat?

Surullinen siitä, että eräät asiat menevät syksystä toiseen samalla kaavalle, ärsyttää tai voisihan tämän ilmaista sillä V-kirjaimella alkavalla sanalla, mutta ehkä ei.

Ylpeä olen siitä, että luin äikän lukukirjan tiistaina loppuun, sain äikän kokeesta 10-:n, matikan pistareista kympin, siivosin pikkasen sunnuntaina koulupöytää, kävin kultasepässä... enää tekemättömyyslistalla on vaneeri ja käynti MLL:llä sekä pari meilailua.

Iloinen oon siitä, että tänään ja eilen sain olla tukarileirillä, kivaa oli! Toinen kiva juttu on, että huomenna meen vihjareille ja siellä tapaan uusia ihmisiä.

Kaksi viikkoa ja syysloma! Jee!