Tänään on lauantai ja TET ja syysloma oli ja meni. Maanantaina on paluu koulun penkille. Tein tunti sitten läksyjä ja nyt katselen Apiksen keikkaa Extralta. Äsken tuli zenkkarien ja seuraavana tulee PMMP:n keikka. Tänä yönä saa nukkua tunnin kauemmin, kun kelloa siirretään kesää kohti. Jee.

Voisi taas vaihteeksi säätää kameran kuvien kanssa, mutta voisi ennen sitä avautua tänne.

Tänään oli Miian kanssa puhetta opoista ja varsinkin meidän oposta. Kamalaa, kun meidän pitää alkaa nyt syysloman jälkeen jutskaamaan kaikenlaista sen kanssa. Hyi. Inhottaa pelkkä ajatuskin.

Selvisi TET:ssa, että musta ei tuu lastentarhanopettajaa (lastentarha, kuulostaa ihan eläintarhalle!). Viikko päiväkodissa siis oli hyödyllinen. Lähihoitajankaan opinnot ei ainakaan joiltakin suuntautumisvaihtoehdoilta nappis. Esim. lasten ja nuorten, vanhustyö, vammaistyö, kuntoutus eivät nappaa. Ei musta siis taida tulla lastentarhanopettajaa eikä lähihoitajaa. Miia kyseli tänään, että jos mä menisin ammattikouluun, niin minne. Lähihoitaja tai merkonomi musta tulis, mutta taitaa lukio viedä voiton.

Mun ajatuksetkin kulkee nyt päiväkotielämän jälkeen kuin viisivuotiaalla ja katsoin lasten leluosastoa torstaina ihan himona... Päiväkoti siis ei ole terveellinen paikka viisitoistavuotiaalle.

Kaksikymmentä päivää!

Pistetään tähän loppuun vielä Salkkari-aiheinen testi.

ULLA TAALASMAA
[ ]rakastan ruuanlaittoa
[ ]kyylään kaikkia
[ ]juoruaminen on lempipuuhaani
[ ]valssi on jees
[ ]katson tv:stä tietovisoja
[x]olen utelias
[ ]luen runoja
[ ]lapset ovat ihania

total: 1

OSSI PUOLAKKA
[x]kuntoilu on minulle tärkeää
[ ]etenkin lihakset
[ ]pitää näyttää mahdollisimman hyvältä
[ ]minulla on tatuointi
[ ]minulla on iso ego
[ ]pitää olla arvostetussa työssä
[ ]nälvin asioista ystävilleni
[ ]yritän iskeä itseäni selvästi vanhempaa naista/miestä

total: 1

JENNI VAINIO
[ ] olen blondi ulkoisesti
[x] ...sisäisesti
[ ]en osaa tehdä ruokaa
[x]minua on helppo huijata
[ ]käytän paljon korkkareita
[ ]haluaisin omistaa kahvilan
[x]puutun välillä liikaa toisten asioihin
[ ]olen seurustellut/seurustelen 'pahiksen' kanssa

total: 3

ISMO LAITELA
[ ] olen hiljainen
[ ] ...karhumainen
[x] sotken aina asiani
[x] olen huono valehtelemaan
[ ]elämässäni on sattunut paljon ikäviä asioita
[ ]käytän ruudullisia paitoja
[ ]minulla on pömppis
[ ]peitän tunteeni

total: 2

AARO VAALANNE
[ ] ahdistelen ihmisiä
[ ] vakoilen
[ ] olen erakko
[x] ja salaperäinen
[ ] vihaan veljeäni
[ ] uhkailen ihmisiä
[ ] nautin kun joku pelkää
[ ] olen hyvä näyttelemään

total: 1

NIKO VAINIO
[ ]en osaa puhua selvästi
[ ]tykkään jalkapallosta
[ ]minulla on ihottumaa nenän alla
[ ]puhun hitaasti
[ ]paras ystäväni on vastakkaista sukupuolta
[ ]pelaan usein pleikkaa
[x] isi on mun sankari
[ ]käyn usein naapurini luona kylässä

total: 1

Oon siis Jennimäinen, hui.