Mun pitäisi nyt lukea kirjaa eikä kirjoittaa tätä, mutta. Onpahan tämäkin äidinkieltä. Mulla on aika paljon hommia rästissä, pitäisi lukea pari kirjastosta lainattua kirjaa,  siivota koulupöytä, käydä kultasepässä, ostaa vaneeria, käydä MLL:llä ja kaikkea muuta pientä, mutta en vain ole innostunut niin, että olisin tehnyt em. asiat.

Torstaina alkoivat taas kokeet. Tulevalla viikolla on saksan kokeet ja kahdella sitä seuraavalla viikolla on kai neljät tai viidet kokeet. Mutta sittenpä tuleekin jo syysloma ja TET! Syyslomalla ei ole tiedossa mitään erikoista ellen lähde kummitädille kummittelemaan. Sen kyllä voisi tehdä. TET:ä kyllä odotan innolla ja samalla myös kauhulla, sillä pääsin päiväkotiin  harjoitteluun. Vastuu pelottaa ja innostaa se, että saa olla pikkuisten kanssa tekemisissä.

Mä oon kuunnellut tällä viikolla ihan simona Neljää Ruusua, kun pöllin veljen Neljä Ruusua -levyt. Nytkin soi Kauppakeskuskuolema. Tykkään. Tällä viikolla toinen, mikä on soinut on HB. PMMP:kin on soinut, jännityksellä kyllä odotan, kuinka paljon noita oon tällä viikolla kuunnellut, kun huomenna Last.fm tekee uudet listat.

Tänään, kun tulin kotiin, isä kertoi, että Tiina oli eilen saanut sydänkohtauksen ja kuollut. Aikamoinen järkytys mullekkin, mutta vielä enemmän Tiinan veljen lapsille. Nyt tulee kyllä enemmän tai vähemmän ajateltua, että kuolema voi tulla koska vain, se ei kysy aikaa eikä paikkaa.  

Innostuin tänään kuvaamaan ja tuli pari ihan nättiä kuvaa otettua. Pitäisi keksiä joku fiksu järjestelmä, jolla sais ottamani parhaimmat kuvat esille, että saisi linkattua ne kotisivuille...